عاشقانه امام





در آن نفس که بمیرم در آرزوی تو باشـــــــــــم
.....
اللهم الرزقنا....

بحق الحسین...



نظرات شما عزیزان:

elena
ساعت6:54---7 آذر 1391
salam webe khobi dari mitonim belinkim hamo

fatemeh
ساعت6:53---7 آذر 1391
salam mer30 az webe khobet b manam sar bezan agar mayeli tabadol link konim

نسترن
ساعت13:46---4 آذر 1391
خدا در دستی است که به یاری میگیری

درقلبی که شاد میکنی

درلبخندی که به لب می نشانی

خدا با من است. خدا با توست…خدایمان را آشکار کنیم


سارا
ساعت22:50---10 آبان 1391
سلامممممممممم اول از همه تشکر میکنم که به وبم اومدی و ممنونم بابت نظر قشنگت من لینکتون کردم شماهم با عنوان الهه عشق بلینک

دختر جنوبی.شراب عشق.
ساعت13:14---3 آبان 1391
سلام دوست عزیز مرسی که به وبم اومدی خوشحال شدم که نظرتو گفتی وبتم مطالب زیبایی داشت تبادل لینک کردم موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عاشقانه ای برای تو ، ،

تاريخ : یک شنبه 23 مهر 1386 ا 6:36 نويسنده : رضـــــــــا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.